ha történt valami érdekes és figyelemre érdemes

what happened today

what happened today

Megdőlt egy tabu - avagy menő-e a Crocs?

2013. május 14. - sz.reka

Nagyon sokáig gondoltam azt a Crocs cipőkről, - vagy nevezhetjük otromba gumiklumpáknak - hogy borzalmasan néznek ki és senkin sem állnak jól. A gumipapucsok terén ezt az álláspontomat továbbra is tartom, szerintem 5 éves kor felett egy pár Crocs papucs csak rontatni tud a megjelenésen, persze nem vagyok én divatguru, szóval lehet, hogy tévedek. Vannak például olyanok is, akik szerint a Crocs papucs menő:

crocs-sheilds.jpg

 

crocs_leto.jpg

 

celebrity-crocs.jpg

Én nem tartoztam soha közéjük.

Aztán ahogy teltek az évek kijött a Crocs az egyre elfogadhatóbb külsejű cipőkkel, balerina-jellegű kis topánkákkal. Be kellett vallanom magamnak, hogy ezek a kiscipők, főleg a sok vibráló színnek és a pehelykönnyűségnek köszönhetően, kezdtek megtetszeni nekem. Látszik, hogy a Crocs küzd azért, hogy kitörjön abból a skatulyából, hogy mindenki a bumszli klumpára asszociáljon a brand nevének hallatán és kezd egész hordható, sőt néha már egész menő... igen, felvállalom, kövezzetek meg, de szerintem egész menő cipőket készíteni.

Tavaly már majdnem vettem egyet, csak valahogy a méret nem stimmelt, vagy kicsi volt vagy nagy, így végül egy szuper Merrell szandállal távoztam a boltból, amit azóta sem bántam meg.

Idén aztán megláttam ezt az új darabot és nem volt kérdéses, ha Crocs, akkor egy ilyen:

befree_EU.jpg

 

Szóval megdőlt egy tabu, megvettem életem első Crocs lábbelijét! Eddig egyszer volt rajtam, nagyon kényelmes volt, de fura érzés, hogy végül is csak egy gumi cipő van a lábamon, ami ennek ellenére mégis rohadt drága. Mondjuk hozzáteszem, hogy nem teljes áron vettem meg, akkora mázlim volt, hogy magazinos-kuponos megoldással egész tűrhető áron el tudtam hozni, pedig nem is terveztem be, hogy ilyen akciós beszerzés lesz. Most már csak egy vitorlás hajóra lesz szükségem, hogy autentikus környezetben hordhassam a new boat shoes-t.

Egyébként megnéztem a Crocs honlapját, és 30 euro feletti rendelés esetén ingyen szállítják házhoz a termékeket, és mivel 30 euro alatt kevés dolog van náluk, így érdemes onnan rendelni, szerintem olcsóbb, mint a boltokban itthon és persze nagyobb is a kínálat.

Ha már kínálatról van szó, ha valaki esetleg szintén úgy döntene, hogy befektet egy Crocs-ba, annak üzenem, hogy a Westend és az Allee bevásárlóközpontokban található Crocs standokon átlag 2-3000 forinttal adják drágábban a lábravalókat, mint a sima üzletekben. Csak mondom.

 

Képek forrásai a képekre kattintva!

A bejegyzés trackback címe:

https://rdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr465298690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása