ha történt valami érdekes és figyelemre érdemes

what happened today

what happened today

igen, most már én is ott vagyok

2012. november 24. - sz.reka

Igen, most már én is ott vagyok a Facebook-on. Elmondom miért.

Kedves sógor-to-be nem is olyan régen megkérdezte, hogy honnan lehet tudni azt, hogy mikor írtam bejegyzést a blogba. 

A válasz egyszerűnek tűnik:

1. időnként idekattint az ember, és látja, hogy néééémá, írt valamit :)

2. minden egyes alkalommal meg is osztottam a bejegyzéseket a Facebook-on. Mivel sokkal több időt töltünk a Facebook-on mint kellene, így ezen az úton-módon gyorsabban és biztosabban értesül az én kedves-kicsi olvasótáborom arról, hogy írtam.

Szóval a fenti kérdésből arra következtettem, hogy nem működik megfelelően a kommunikációm, úgyhogy elhatároztam, hogy készítek egy saját oldalt a Facebook-on a blognak. Nagyon kellemes hozadéka a facebook-on létnek, hogy a blogot lájkoló emberkékkel olyan dolgokat is meg tudok osztani, amelyek nem blogbejegyzésnyi mondanivalót hordoznak, csak egy posztnyit (gyönyörű, szép magyar szavak ezek, büszke lehetek erre a mondatra!).

Szóval kedves olvasóim, lehet lájkolni a What Happened Today blogot ITT! :)

köszönöm Nektek!

wht

A bejegyzés trackback címe:

https://rdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr984922798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása