ha történt valami érdekes és figyelemre érdemes

what happened today

what happened today

9-es busz

2013. szeptember 09. - sz.reka

ma reggel egy 9-es busz láthatóan lerobbant a Kolosy téri megállónál. teljesen üresen állt, félredöntött táblával, egyedül a buszsofőr volt a buszon. néztem, és kellett egy pár pillanat, mire felfogtam, hogy a sofőr mit csinál… ugyanis hegedült! állt a busz közepén és játszott egy hegedűn. nem tudtam értelmezni a helyzetet: vajon ezzel ütötte el az időt, amíg jöttek a karbantartók? miért volt nála hegedű?

bárhogy is volt, mosoly ült ki az arcomra ettől a jelenettől, és feldobta a napomat!

ugyanúgy, mint nemrég, amikor futottam a Margitszigeten és láttam egy idősebb hölgyet futni, akinek az izzadságfolt bohóc arcot formált a pólóján hátul.

arra gondoltam, hogy milyen bájosan szép és kedves tud lenni ez a világ, néha, ha észrevesszük, hogy az.

1d4fc7c1f5654285df88ab4330a494c5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr825503356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása