ha történt valami érdekes és figyelemre érdemes

what happened today

what happened today

running project - day 4

2013. április 25. - sz.reka

Szóljon a fanfár, jöhet az érem, ugyanis első szigetkör accomplished!

Hosszú kihagyásra kényszerültem a futás projektet illetően egészségügyi okokból, azonban a visszatérésem a Margitszigetre mondhatom igazán sikeres volt! Múlt hétvégén lefutottam életem első szigetkörét, bár a tüdőmet is kiköptem és futás helyett inkább már totyogásnak nevezném a befutót. Kb. így éreztem magam...

2512f5bc707d2e79504f16b063a569c0.jpg

 

Mindent elsöprő, bajnoki eredményeim a következők: 5,47 km 44 perc alatt (ok, mondtam, hogy lassú voltam). Átlagsebességem 8 perc/km és elégettem nagyon durva 326 kalóriát! Két zsemle, haladok!

Persze két napig alig bírtam járni utána az izomláztól, de már alig várom a következő alkalmat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr55238783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása