ha történt valami érdekes és figyelemre érdemes

what happened today

what happened today

running project - day 1

2013. február 19. - sz.reka

Múlt hétvégén belevágtunk a legújabb projektünkbe: futunk. Egy a bökkenő, utálok futni. Kilóg a belem, szúr az oldalam, kiköpöm a tüdőm, és ehhez hasonló érzések kerülgetnek, ha futok.

Felmerül a jogos kérdés, hogy akkor miért is? 

Nem tudom, hogy csak velem van így, vagy más is észrevette, de mostanában valahogy mindenhonnan az folyik, hogy futni csak elkezdeni nehéz, és még a mozgásra kevéssé hajlamos emberek is úgy rákapnak, hogy függővé válnak és már nem is élet az élet futás nélkül. A futás pedig elkezd élvezetet, örömet nyújtani - nem mellesleg úgy képzelem el, hogy miközben futok az apró zsírpárnák leolvadnak a testemről és elszállnak a szellővel. Jól hangzik.

Ha pedig így van, akkor ebből én sem szeretnék kimaradni.

Persze jó sportemberhez méltóan a projektet bevásárlással nyitottuk, vettünk futócipőt és nacit, meg persze olyan karra erősíthető tokot, amiben tudom vinni magammal a telefonomat, mert az fontos. Le is töltöttem egy jó kis alkalmazást, ami méri és rögzíti, hogy mekkora távot tettem meg, mennyi idő alatt. Mindjárt az első alkalommal personal record-ot értem el! Ki gondolta volna? :)

tumblr_mi6ou3w2wU1r4e7h7o1_500_large.jpg

Szóval csúcseredményeim az alábbiak:

2,4 km-t tettem meg, felváltva futottam és gyalogoltam és mindezt kb. 20 perc alatt. Azért mondom, hogy kb., mert annyira profi vagyok, hogy elfelejtettem időben leállítani a mérést, így a 20:58 perc nem valós. Elégettem 152 kalóriát, jippijééé! Megnéztem, ez 1 egész db zsömlének felel meg.... csak így tovább.

Érezhető izomláz jelentkezett a combomban, ennek szintén tudtam örülni.

Egy nagy problémám van, erre még keresem a megoldást, mégpedig az, hogy az orromon történő levegővétel miatt az arcüregem, illetve az orrom mellett a nyálkahártyám egész egyszerűen fáj. Nem tudom mitől van, de remélem elmúlik... Any idea?

Egyébként tetszik a dolog, főleg az, hogy ahogyan elnéztük a szigeten futókat, ez a sport mindenkinek való: fiatalok, öregek, férfiak, nők, üzletemberek és fitness ladyk, vegyesen. Sőt, ami nagyon tetszett - és úgy tűnik igazolja azt, hogy az ember függővé válik - hogy babakocsival futó családokat is láttunk, nem is egyet: apa vagy anya tolja maga előtt a kocsit futás közben, míg a másik fut mellette. Nos, ha a projekt sikeres, akkor mi is így végezzük majd egyetleneM-el... :)

To be continued! - hopefully.

A bejegyzés trackback címe:

https://rdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr195086437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása