ha történt valami érdekes és figyelemre érdemes

what happened today

what happened today

home made adventi naptár

2012. november 30. - sz.reka

Na, mit szóltok a home made adventi naptáramhoz? :)

Valaki nemrég megkérdezte tőlem, hogy miért készítek adventi naptárat, amikor nincs is gyerek nálunk?! Szerintem a karácsonyi ráhangolódás nekünk felnőtteknek is kell, és egy ilyen adventi naptárra jó ránézni, simogatja a lelket és ráadásul finomságokat is rejt! Holnap december 1., úgyhogy épp időben készültem el vele... Nálatok van adventi naptár?

GpK6SdTNresized.jpg

1V8njFUXresized.jpg

QXGlJuHdresized.jpg

u16kSs0Eresized.jpg

F5ayqtCOresized.jpg

GvDdeQuFresized.jpg

Bár ellentmondásos lehet, hogy az előző bejegyzésemben időhiányra panaszkodtam, most pedig gyors egymásutánban több olyan dolgot is megmutattam, amit magam készítettem, a látszat ne tévesszen meg senkit: a dobozkát már jó pár hete csináltam, csak - az időhiány miatt :) - nem volt időm eddig megosztani veletek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rdiary.blog.hu/api/trackback/id/tr444940516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása